Isnin, 31 Januari 2011

Cinta Monyet

Apa itu CINTA MONYET?

Monyet bercinta ke?




Kalo dalam bahasa inggeris lak

Dipanggil PUPPY LOVE atau



CALF LOVE even




KITTEN LOVE




Mengikut pandangan aku yang kurang arif ni

CINTA MONYET ialah cinta orang yang masih mentah, yang takde pengalaman lagi dan

cinta mereka itu tidak mempunyai objektif untuk hidup berumah tangga

Kesimpulannye CINTA MONYET ni sekadar memuja atau meminati je la


Dulu zaman sekolah mesti korang ada pengalaman CINTA MONYET ni kan

Orang selalu cakap cinta zaman sekolah ni tak sampai ke mana pun

Aku pun pernah bercinta gak masa sekolah dulu

Akhirnya abis sekolah masing2 bawa haluan masing2

Aku pun dah kawen skang ni

Dia pun dah de teman baru


Apa motif aku cite pasal ni ek??

Takde idea sebenarnye

Cuma tiba2 aku terifikir ada tak

Couple CINTA MONYET ni yang akhirnye berkahwen?

Kawan2 aku sume yang bercinta bagai nak rak zaman sekolah pun

Dah kawen dengan orang lain


4 ulasan:

Panda berkata...

saya masih lagi dlm cinta monyet. hehehe~ :)

AyinAyob berkata...

entry ini memang sangat comel lah kann! hehhe.

Lynn Rahman berkata...

lin rasa depends pada jodoh jgk. kawan lin couple dari darjah 5 tau, bln 12 yg lepas dah selamat pun kawin :)

syifa berkata...

Panda: Selamat menempuh alam percintaan ye :)

Ayin: Mekaceh.. :)

Lynn: Yeke..bagus la..panjang jodoh derang kan..