Ahad, 18 Julai 2010

Kaki Tersepit

Semalam aku bersama roomate pegi cari tudung
Kat Masjid India
Cik farah sibuk cari shawl, cik yuli cari tudung bidang 60
Aku lak cari tudung lycra berbatu
Sambil-sambil tu aku survey le
Barang2 untuk hantaran sekali
Niat nak survey je
Tapi dah terbeli lak
Aku beli telekung, kain pelikat ngan towel
Aku belikan hantaran untuk aku sekali
Tapi yang selebihnya aku plan
Nak beli berdua masa cuti raya nanti

Lepas siap beli barang tu kitorang pegi mydin lak
So naik le bas
Aku dok ngan farah
Yuli dok ngan roza
Aku dok kat seat yang dekat ngan pintu belakang
Kaki aku lak terjulur je dari pagar besi tu
Tengah syok borak2 tiba2 pintu belakang tu terbuka
Tak sempat aku nak tarik kaki aku tg comel tu
Adoiiii....sakit kaki aku kena sepit ngan pintu dan pagar besi tu
Nasib baik tak terseliuh kaki aku dibuatnye
Serik dah aku tak nak dok kat situ lagi pas ni
Kalo silap gaya bole patah gaknye kaki aku
Ganas tol pintu bas tu..

Pasni sape2 yang dok kat seat yang dekat
Ngan pintu tu
Hati2 la ye..

Tiada ulasan: