Khamis, 15 Julai 2010

Aktiviti Cuti Sem

Dah nak seminggu start sem baru
Baru lah dapat update blog
Yang dah agak berkurun aku tinggalkan
Cuti sem ari tu ape aku wat yek

First week aku keje ntok program Mihas
2nd ngan 3rd week dok kampung
Ari ahad 2nd week tu
Ikut family tunang aku g Umbai
Ada kenduri kahwin sepupu tunang aku

Soknye kitorang plan nak g survey mak andam
Alih2 tunang aku lak ada projek lain
So, aku g ngan member aku cik Mas bersama tunangnye

Kitorang survey 3 kedai kat area keratong
Kedai yang pertama tu macam ok
Baju dia pun lawa2, mekap pun aku suka
Kedai kedua service sangat ok
Sampai kitorang pun tak larat nak layan
Lama gila dok kat kedai tu
Siap try baju pengantin lagi
Padahal tak confirm lagi pun
Kedai ni bajunye pun lawa2
Tapi mekap lak aku tak berkenan
Kedai ketiga ni mekap aku suka
Tapi baju lak tak banyak pilihan
Agak2nye kedai mane aku pilih?

Akhirnye kedai ketiga gak jadi pilihan
Sebenarnye member aku, Puan Nora yang cadangkan
Kedai ketiga ni
Walaupun baju tak banyak pilihan
Tapi pakej yang ditawarkan
Agak berbaloi la
So, kitorang booked ngan mak andamye
Dan balik
Settle pasal mak andam
Tak yah risau lagi

Tapi kursus tak amik lagi ni
mak aku dah bising2 da
"Yelah mak..naik sem ni akak amik ler"


Tiada ulasan: