Khamis, 22 Julai 2010

Malasnyeeee

Aduhai..
Aku memang tak suka diberi tugasan
Tak kira la program ape pun
Malas tol lah
Baru seminggu naik sem
Dah macam2 program kene handle
Cewah macam ler pegang jawatan besar sgt ek
Kat hostel ada trip ke Pahang
Aku jadi com. Pub n Pro
Kene wat iklan ntok trip tu
Senang je...
Siap dah...
Pastu kat kuliah ada program
Dengan PRS sekolah zon Sentul lak
Aku jadi com. Pre. n Tech.
Ni yg aku nyampah ni
Nak isi borang itu lah inilah
Nak g minta t/tgn lah
Maleh nye...
Suka2 ati derang je melantik aku
Yang malas ni jadi com.
nak tak nak kene gak wat
Sabo je lah...
Minggu depan ada lagi program
Program besar punye- Maryam Festival
Atau nama pendeknye MARFEST
Aku jadi com. ntok Permainan tradisional
Ngan Explorace...
Dan aku pasrah je la
Membuat semua keje2 itu
Dengan niat melatih diri supaya menjadi manusia
Yg lebih bertangungjawab..
HUuuuu...huuu..

Tiada ulasan: