Sabtu, 24 Disember 2011

Penangan Tak ***** Seminggu

Faris baru je berjinak-jinak dengan botol susu

Aku bagi dia susu dutch lady je

Dia isap x byk pun

SATU HARI 10 ml je yg luak

Seminggu sebelum balik kg tu aku bg susu botol ada la 3 4 kali je

So dalam seminggu tu Faris minum dutch lady dalam 40 ml je

Selama seminggu tu dia meragam je..payah nak tido

Aku ingatkan dia meragam nak tambah umur

Sebelum balik kg, kitorang singgah umah adik aku kat Puchong

Sepanjang jalan dari Lumut ke Puchong tu Faris tido je

Sampai je umah adik aku je,Faris start meragam pastu melalak sekuat hati

Cuak gak aku..sebab selama ni dia x pernah nangis gitu

Aku bg tahu adik aku, Faris da seminggu x berak

Almaklumlah...dia senior aku..anak da dua..hehehe...

So adik aku suh pegi beli ubat PRIME ENEMA kat farmasi

Dah beli ubat tu terus cucuk kat bontot punggung Faris

Tunggu 2 minit....sekali BROOOOPPPP.....

Keluar ler najis yg tersimpan selama seminggu tu

Penuh pampers..siap alas kain batik bawah punggung Faris

Takut melimpah lak..najis dia lembut je keluar

Cian anak ibu....sakit perut menyimpan najis yg takmo keluar tu

Lepas tu terus dia senyap..tak nangis da..siap ngadu kat ibu dia lak

Beria-ia Faris bercakap ngan ibu..ibu senyum je senang ati tengok Faris da lega


Tiada ulasan: