Jumaat, 23 Disember 2011

Cinta Antara Dua Benua

Gempaknya tajuk entry ni kononnya

Kehidupan lepas kawen, macam-macam pengalaman yang kite bole dapat kan

Antaranya kite lebih kenal perangai sebenar pasangan kite

Contohnya...baru ler kite tahu pasangan kite kalo tido tak sedar langsung (tido mati)

Bunyi anak melalak sekuat ati kat sebelah telinga pun tak sedar jugak  

Ni contoh je...En suami saya bukan camtu tau 

Selain tu kite bole kenal tradisi keluarga pasangan kite

Macam family mertua aku, derang kalo sarapan selalu beli je

Family aku lak jarang sekali nak beli..selalu mak aku masak je

Mak mertua aku kalo masak sambal sardin mesti goreng ikan sardin tu dulu

Pelik tak? aku pun first time dengar..tapi sedap tau

Kat rumah aku selalunya telo rebus tu masak lemak cili api je

Tapi mak mertua aku telo rebus tu masak kari lak

Mak aku kalo masak ikan cencaru selalu bakar je (kite bako je)

Tapi mak mertua aku, ikan cencaru tu bole masak asam pedas la..masak lemak cili api la..sedap gak 
Macam-macam lagi la kalo nak crite...penat lak nak taip

Sekadar berkongsi saja

Time kaseh la sudi membaca entriku ini ye....


Tiada ulasan: