Jumaat, 5 November 2010

Takde Tajuk

Sibuk2 final exam ni aku gatal gak nak update blog

Lepas je first paper 31 oktober aritu aku balik kg
En Tunang dtg jemput
Sebab exam abis kol 5, so tak sempat nak kejar bas
Singgah uma en tunang dulu
Tido la semalam

Malam tu aku ngan en tunang lipat kad kahwin
Tak larat lak nak siapkan
Ngantuk sangat
So tido dulu sok bole sambung kan

Lepas subuh, mandi
Aku dok ruang tamu siapkan melipat kad kahwen
En tunang tido tak bangun2 lagi

Kol 10 kitorang gerak g kedai mak andam
Aku plan nak tukar pelamin ngan baju sanding
Aritu masa raya dah pilih
Pelamin warna emas ngan baju songket krim
Tiba2 rasa nak tukar lak
Payah tol nak wat keputusan
Tanya en tunang dia kata OK je memanjang
Pening..pening
Pelamin aku pilih tema merah putih
Baju sanding tak tahu nak amik warna ape
Putih ke.. merah ke ..putih merah?
Last2 aku pilih warna putih
Dan aku yakin dengan keputusan itu.
MUKTAMAD

Lepas selesai perkara mak andam
Balik ke uma aku terus
Makan tengah ari..
Siapkan borang aku pastu terus pegi
Pejabat agama kat Muadzam

Ingatkan settle da
Rupenye kene dtg lagi lak
Amik borang yg nak ditandatangan masa nikah nanti
Leceh tol
Nape la tak bagi sekali je
Kene tunggu seminggu baru leh dtg amik
Lambatnye wat keje
Nak kawen pun payah

Pas anta borang balik uma je
En tunang tido kat kusyen
Tengok tu sedap je dia tido
Penat sgt gaknye
Asik drive dari semalam
Aku nyorok kat bilik nak snap gambar ni
Sian dia...he3...

Malam tu kitorang lipat kad kahwen belah pompuan lak
Disebabkan ramai tentera yg membantu
Cepat la siap lipat kad kahwen tu

Esoknye tengah ari kitorang gerak pegi Segamat
Nak balik da....
Aku nek bas kat Terminal Segamat balik Gombak
En tunang balik ler ke Johor dengan keta buruk dia tu
Kami berpisah untuk seketika
Sebulan nanti baru jumpa semula ye en tunang..


Tiada ulasan: