Sabtu, 15 Mei 2010

Cerita Gula-gula Hudson's

Selalunye kalo kelas petang2 ni aku suka makan gula
Ntok hilangkan rasa ngantuk
Tapi sama gak
Kalo dah ngantuk tak leh lawan
Tapi kalo borak ngan member sebelah baru
Hilang ngantuk he..he..
Ari kamis aritu kelas dari pukul 2 sampai 5 petang
Tensennya....
Satu kelas tapi 3 jam
Almaklumlah short sem
Memang lah kelas padat sikit jadualnye
Lagi tensen sebab pagi tu kelas
Dari kol 8.30 sampai 1 ptg
Penat otak aku
So pas solat zohor
Aku pegi kedai jap
Beli lah asam ke gula ke
Masuk kelas 10 minit je mula dah
Ngantuk...
Aku amik gula2 hudson's perisa lemon
Aku bagi Sue
Tapi dia tak nak
Dia tak nak, aku la makan
Pastu dia sebut camni
Husus Untuk Diri Sendiri Ok Nak' Sorry
Sambil tunjuk kat gula2 hudson's yg aku pegang tu
Korang faham tak?
Cube baca dari gula2 hudson's tu
He..he..
Tu je nak cerita..
Saje je meleret-leret
Bye...

Tiada ulasan: