Khamis, 5 April 2012

Cikgu Jom Tunang

Amboi....amboi...berani sungguh bebudak form 4 ni

Memang ler bergurau tapi berpada la cik abang oiii

Mentang-mentang ler kite ni cikgu praktikal

Wat macam member je ye

"Cikgu tunggu saya eh...nanti saya dah besar kite kawen"

"Eh cikgu kawen ngan aku la..."

"Ah..kau awek aku ko nak lak"

Aku buat dek je la..sambil menggunting kertas

Baik wat keje dari melayan bebudak ni

"Umo cikgu bape? Kite tunang la cikgu"

Eehaiii bebudak ni...mengacau aje aku wat keje

"Awak ponteng kelas kan...dah..dah pegi masuk kelas"

"Kelas kitorang takde cikgu ...kitorang nak jalan2 jap"

Budak2 ni suka2 hati je ponteng kelas

Aku nak marah tak cukup garang lak...

Mesti derang tak takut punya

Wat tak layan je la

Lagipun aku ni kaunselor praktikal

Kang wat garang sangat budak tak berani nak 

Datang buat sesi kaunseling ngan aku lak

Payah la nak cari makan gitu..he3..

Lama2 derang bla la dari situ...round2 macam pengetua sekolah


Tiada ulasan: