Khamis, 22 Mac 2012

Pulih Dara

Boleh ke pulih????

Dah takde pun bole jadi ada ke???

Saje dok google perkataan "PULIH DARA"

Tak sangka ada ubat untuk pulih dara ni

Yang tak bagusnye siap tulis tajuk camni
"TIADA DARA? AKIBAT KETERLANJURAN! KEMBALIKAN SELAPUT DARA, RAHSIA PULIH DARA ADA DI SINI"

Macam nak galak kan orang yang terlanjur lak kan...

Petua tradisional pun ada

Apa niat anda ambil ubat pulih dara ni???

Nak tipu bakal suami ke??? 

Suami suruh ke???

Aku no komen...setiap orang ada pendapat sendiri...

1 ulasan:

mayangsayang berkata...

hi salam kenal.. penah dengar gak bab2 pulih dara ni.. tapi tu le kena niat yg betul.. kalau untuk somi tercenta mmg x salah .. tapi kalau sebab lain, kita perlu fikir supaya x terkeluor dari landasan agama....
so lu pikir le sendrik... (bak kata nabil)