Rabu, 25 Januari 2012

Ayah Situ Ibu Sini Faris Sana

Nak tak nak terpaksa juga tempuh

Semalam detik perpisahan kami bertiga

SEDIH? Mesti la....Sape yang tak sedih

Suami dok Lumut, Anak dok kampung, Aku lak dok di sini

Terpaksa berpisah sementara... 3 bulan lebih tak dapat jumpa Faris sebab aku nak praktikal

Nak buat kat kampung takleh...banyak sangat cekadak derang ni la...

Harap2 aku dapat balik kampung tiap2 minggu


Encik suami lak kena belayar....cedih bertambah....

Tak tahu la bape lama...sabo jela..


Terasa kosong dan sunyi je bila tido tanpa 2 orang hero aku

Si kecik tu dah la kuat ngempeng waktu tido...sian dia

Canela anak aku tu...semoga tuhan sentiasa melindungi dia


Suami aku lak dah dok kapal...tak dapat masak ntok dia lagi

Walaupun aku masak tak bape sedap tapi dia makan je...
Aku berjaya menambah berat badan dia sebanyak 6 kg..yessszz

Semoga tuhan melindungi suamiku...




Semalam tinggalkan Faris..konon tak nak nangis

Tapi tewas jugak...lepas cium Faris aku terus paling muka

Tak tahan dah air mata ni nak kuar...nak control ayu ler konon

Sume family in law aku ada...tak kan nak nangis depan derang

Masuk keta terus tarik tisu...air mata dah meleleh da...

huahhhhh.....

Dah la..tak larat nak taip da ni

Aku nak sambung nangis.... :(



Tiada ulasan: