Selasa, 22 November 2011

Nak Potong ke Tak?

Ape yang nak dipotong ye???

Jeng..Jeng..Jeng...



Aku sayang nak potong tapi kesian kat my baby..terganggu

En Suami pun cadang suh potong je

Tapi aku sayang nak potong ler...

Ermmmm....pikir punye pikir... potong je la kot

En Suami dah rimas tengok rambut aku hu..hu..hu...

Dia kata dah serabai je (memang serabai pun...)
Oh..dah pandai komplen sekarang ye (aku tak kecik ati pun walau kena komplen he...he..he..redha)

Bukan rimas tengok rambut kat kepala aku je..bersepah-sepah rambut aku sana sini

Kadang2 rambut aku ada kat jari Faris..kat baju Faris..hampir nak masuk mulut Faris pun ada

Aku pun geram tengok rambut aku yang makin kerap gugur sejak lepas bersalin ni

Nak buat petua2 tradisional malas la pulak

Penyudahnya potong je la senang

Takde la nampak banyak sangat rambut yang gugur kat lantai

Besok la cadangnye nak pegi gunting

Tu pun kalo si kecik tak buat hal...kena tidokan faris dulu lah jawabnye

Berjayakah beta menggunting rambut kesayangan beta ini?

Tunggu dan lihatttt....





Tiada ulasan: