Selasa, 29 November 2011

Bubur Children Bees

Beberapa minggu lepas aku ikut En Suami pergi kenduri kawen kat Kuala Kangsar

Panas betul cuaca

Nasib baik Faris tido je..tak banyak ragam

Sementara tunggu En Suami amikkan nasi untuk aku, dok kat meja makan kerepek pisang

Orang lain makan nasi minyak pakai tangan..aku sorang je makan pakai sudu 

Aku malas nak kotor kan tangan..dah lah pegang Faris takut nanti dia meragam pastu aku terkial-kial lak nak pegi cuci tangan

Mana sedap makan pakai sudu kan..sudahnya tak habis pun aku makan


Pastu suami aku amikkan cendol..sedap nya..lepas jugak hajat nak makan cendol

Nampak tak Faris tengah tido pakai topi putih tu..aku makan cendol sampai tertumpah kat kaki Faris..he..he..he.

Ada lagi menu special...aku tak pernah dengar atau makan pun menu ni

Namanya BUBUR ANAK LEBAH...unik kan nama tu

Camni la rupe bubur tu

Sedap gak la..manis dan berlemak

Aku memang hantu peminat bubur..aku suka makan makanan tradisional camni

Pas makan lepak jap bawah pokok...En suami melayan member2 dia

Aku dok ngan Faris yang lena bukan main walaupun kepala da berpeluh

Tido tetap tido



Tiada ulasan: