Sabtu, 29 Oktober 2011

Betullah Sedapnye

Arini orang cuti ....En Suami lak kena duty

So aku dok umah je la ngan Faris tak pegi kemana pun

Kalo da dok umah sorang alamatnye memang malas ler aku nak masak

Nasib baik lauk asam pedas semalam ada lagi

Tu pun tinggal kuah je..ikan da abis

Tengah dok sibuk cuci baju terasa lapo lak

Tengok jam dah kol 12 tengah ari

Aku pun pegi dapo panaskan kuah asam pedas

Tiba2 terpikir lak nak tambah daging ayam yang dah dihiris kat dlm asam pedas

Kuah asam pedas tu aku panaskan lama sikit supaya daging ayam td masak

Orang kata asam pedas semalam memang sedap

So aku pun nak try la...

Pastu aku panaskan nasi (Nasi semalam byk lg tak baik membazir tau)

Nak masak sayur malas so aku amik je kacang panjang 5 6 batang wat ulam

Lauk tengah ari aku arini ialah ASAM PEDAS SEMALAM + HIRISAN AYAM & ULAM KCG PJG

NYum...Nyummm....sedap tau....

Cuba ler....

Tiada ulasan: