Rabu, 1 September 2010

Menu Berbuka

Ye arini aku nak cite menu berbuka lak
Semalam aku and roomates pegi jusco Wangsa Maju
Nak cari parking punyelah payah
Maklumlah cuti merdeka
Lepas round2 jusco
Kitorang pegi ler bazar ramadhan
Banyak betul bazar kat sini
Rasa macam nak beli sume jer
Tapi nasib ler iman aku kuat he3..
So nilah menu2 buka puasa aku semalam
Kat bawah ni sushi
Aku beli kat dalam jusco
Aku bukan lah peminat makanan jepun ni
Tapi saja gatal2 nak cuba
Takde lah sedap sangat
Tapi bole lah telan
Sampai bazar je aku pilih untuk beli bihun sup
Tergoda betul aku tengok sup dalam periuk besar tu
So kitorang bertiga belilah bihun sup sorang satu
Sori tak sempat nak snap gambar
Sebelum makan
Dah abis baru ingat nak snap he3..

Yang ni air fresh orange
Member aku yang beli
Aku amik sikit je nak rasa
Aku tak tergoda sangat ngan air manis ni
kalau berbuka pun selalu aku minum air masak je

Yang ni lak kek kismis
Sponsor by my roomate
Sedap...Tapi cepat muak
Aku makan secubit je
Nak merasa


Ha ni lak roti jala
Pun bukan aku yang beli
Aku tolong makan sekeping je
He3...


Last sekali yang masuk perut aku
Murtabak..
Delicious nyum..nyum..
Roomate aku gak yang beli
Aku amik secubit gak nak rasa..
Kenyang bangat...

Kesimpulannya makanan yang aku beli
Hanyalah bihun sup ngan sushi je
Yang lain roomate aku beli
Aku tolong rasa je he3...
Tak baik membazir kan

Tiada ulasan: